Nellies Naglar ;)

<3

 a<3

Mina naglar! <3
Jag har faktiskt målat och pyntat mina naglar förut med, men dom bilderna har jag inte
lagt ut på bloggen än. Ni kanske får se dom senare.. Men det här är alltså dagens naglar!
Jag tycker dom blev fiina. Men vad tycker DU?

Naglar nummer 1 ;)

• Ljus rosa nagellack.
• Glitter/glitter nagellack.
• Vitt nagellack ( som ni målar den vita "randen" med,
haha, kommer inte ihåg vad det heter. )
• Lila/lilarosa nagellack ( som man målar det S:formade mönstret med. )
• Dekorations-stenar ( Rosa och Silvriga. )
• Överlack.

Måla först 2 lager ljusrosa nagellack, sedan duttar du på lite glitter/glitter nagellack.
Sedan målar du "randen" med vitt nagellack ( du kan använda mallar för att det ska bli enklare att måla. )
Gör nu ett litet "S" med det lila nagellacket ( du kan använda en pensel eller en tandpetare).
Sedan så limmar du fast dekorations-stenar..
Och avslutar med överlack! Klart!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hej, hej! Du gillar verkligen naglar! Tycker det blev jätte fint! <3

/Lovisa

2009-10-24 @ 15:50:33
Postat av: Bea

Det måste ju vara jättepillrigt att måla naglarna sådär, jag skulle nog inte klara det! :)

2009-10-30 @ 14:01:41
URL: http://fotobea.blogg.se/
Postat av: Anonym

jätte bra blogg,och fin ,helt underbar :D

Min blogg är inte lik din,men den är bra ändå tycker jag ;) Den handlar om hur man kan förbättrar sin självkänsla och självförtroende .ja,och så handlar den om massa andra sker som tonåringar går igenom. Du kan ju kolla in den,även om den kanske inte är någonting för dig,de den ett försök;)

Den heter ialf ; http://jjuno.blogg.se

2009-10-30 @ 15:38:06

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0