Dumma kamera!

Ni skulle bara veta hur fullproppad min kamera är av bilder jag vill ladda upp på bloggen. T.ex. bilder på alla fina vårblommor och på massor av nya teckningar jag har ritat. Jag blir nästan galen av att det inte går att föra över bilderna till datorn. Men jag kan inte göra något innan min kamera är lagad. Detta är alltså andledningen till att jag inte uppdaterar bloggen så ofta längre. Tråkigt, eller hur?


Gammal teckning. 2010

Den här ritade jag slarvigt. Ljuset blev dåligt när jag fotade. Ni ser kanske att jag har försökt att rita över något i bilden? Haha, det var en annan teckning på andra sidan pappret som lyste igenom.

/Nellie <3



Kommentarer
Postat av: Roshanna

Slarvigt?:O den är ju jättefin:)

2010-05-17 @ 19:30:59
URL: http://elsssrosss.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0