Smink


1. ID bare minerals concealer 2. Lumene primer 3. Rouge borste 4. Maxfactor kohl pencil
5. Lip Smacker Watermelon 6. Lipstick/Concealer borste Thebodyshop 7. Maybelline Define-A-Line Eyeliner
8. Rouge borste från Thebodyshop 9. Nature's Minerals Foundation SPF25 10. Concealer Viva La Diva



1. POP Naturally Popette 2. Viva la diva eyeshadow (vet inte riktigt vad den heter) 3. Agatha Ruiz de la Prada läppglans (vet inte riktigt vad den heter) 4. Läppbalsam 5. Rött läppstift 6. Ögonfransböjare 7. Masterpiece Beyond Length Mascara Max factor 8. Grön ögonskugga 9. Berryfun lipgloss Lumene 10. Make Up Store lipgloss 11. Thebodyshop Papaya Lip Butter 12. Maybelline lipgloss 13. Thebodyshop Lip & Cheek Stain 14. Hot makeup eyeliner

Det mesta av mitt smink ser ni här ovanför. De här bilderna har jag fotat för ett ganska långt tag sedan. Men jag hade lite tråkigt så jag tänkte att jag ändå kunde visa bilderna, haha. Jag vet att jag inte har skrivit ner namnen på allting. Men vissa av sakerna vet jag inte riktigt vad de heter och så.

/Nellie <3


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0