Teckningar 2009.


Ritad i blyerts, copyright.

Den här bilden är ganska enkel. Men jag blev ändå nöjd med den.


Ritad i blyerts, copyright.

Den här bilden är också ritad nån gång under hösten 2009 tror jag. Egentligen är det inte helt
klar, ska kanske fixa lite mer detaljer någon gång (om jag orkar). :)


Ritad i blyerts, copyright.



Ritad i blyerts, copyright.

Det här ansiktet i profil är jag faktiskt nöjd med, som ni ser har jag bara ritat konturerna.



Ja, det var lite teckningar från 2009. Kommentera gärna och skriv vilken ni gillar mest.
Ha det bra,

/ Nellie <3


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hejsan på dejsan! Din blogg är väldigt smakfull måste jag bara säga! :) Dina bilder du ritat är jätte snygga!! tumme upp Den första är väldigt cool för jag tycker det ser ut som om ansiktena liksom dyker upp ur tomma intet. Den tredje likar lite Blondin Bella. Haha... kanske. xD

Aojao... Ses!

2010-02-12 @ 18:11:14
Postat av: Roshanna

Vad duktig du är;D jag vill också kunna rita fint:( jag gillade den näst sista mest<3

2010-02-25 @ 16:37:20
URL: http://elsssrosss.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0