Vinter naglar!

Här är lite bilder på mina naglar, ganska enkla men ändå fina tycker jag.
Jag har ju inte visat några naglar på länge, så jag tänkte att det var dags.




Guldiga naglar:
Det här fina nagellacket fick jag i julklapp, det skimmrar jättefint! (men det syns inte på bilden)



Jul-naglar:

Rött nagellack och några dekorations-stenar. Det blev ganska fint, eller vad tycker ni?



Vinter Naglar:

Ååh, jag älskar det här nagellacket. Tyvärr är det ganska svårt att måla med på naglarna :(
( Visst är min ring fin?)

Bye, bye!
/Nellie <3






Kommentarer
Postat av: SkyeSweetnam

Yay, naglar!^^ XD

Dem blev skitsnygga! Alla mina blir(som du vet) helt misslyckade...

Snygg ring btw!



//You Know Me...

2010-01-09 @ 00:01:08
URL: http://kladdmuffin.blogspot.com
Postat av: Roshanna

Fina:) men den sista bilden var finast tkr jag^^ vilket nagellack?<3

2010-01-09 @ 23:21:33
URL: http://elsssrosss.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0