London (del 1)

Nu när jag äntligen har fört över lite bilder till datorn så måste jag ju berätta om när jag reste till London. Här kommer lite blandade bilder från resan.



Bild från flygplanet.





Fish and chips. Det var jättegott.



Titta vad jag hittade! Marodörkartan från "Harry Potter". I London så
fanns det massa saker att kolla på för en liten Harry Potter nörd som jag. Haha.



En liten bild från den underbara Häagen Dazs glassbaren i London. Häagen Dazs gör världens godaste glass. <3



Big Ben.



London Eye! Vi åkte det dock aldrig, men det kanske var tur för jag är ganska höjdrädd ibland.



Jag nämde ju att jag gillar Harry Potter och då kan man ju inte missa att besöka King's Cross station och se på perrong 9¾!



Haha, man kunde inte dricka kranvattnet i London så vi fick köpa massa vatten (viktig information, jag vet. :P)



En söt pelikan vi såg i en park.

Det var lite bilder från London, men det kommer fler.

/Nellie





Kommentarer
Postat av: Emma (And a little more)

Haha, coolt med den där kartan, är lite av en Harry Potter-nörd själv. Trots att jag inte vill erkänna det! x)

Hugs

2010-08-01 @ 16:25:19
URL: http://emmaschulz.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0