The sims 3: Destination världen!


Bild från google.se

Idag så köpte jag och min syster "The sims 3: Destination världen" och vi har spelat hela eftermiddagen.
Ärligt talat så var jag lite osäker på om jag tyckte spelet verkade bra, och ville först inte köpa det.
Men efter några timmars spelande så kan jag konstatera att det här spelet är jättebra!
Det roligaste är äventyren. Man får ett uppdrag (t.ex. att leta efter något i en gravkammare) och om man lyckas med det så får man en belöning. I spelet kan man resa till Kina, Egypten och Frankrike. I de olika länderna kan man äta speciella maträtter, träna kampsport och se Eiffeltornet, Pyramider och mycket mer. Det finns även nya färdigheter som att bli expert på fotografering.

Dagens fråga: Har ni provat The sims 3: Destination världen?

/Nellie <3

Kommentarer
Postat av: Ana - vinn mineralögonskuggor

Hejsan! :)



Vill du vinna mineralögonskuggor? I så fall har jag just nu en tävling i min blogg där du har chans att vinna valfria ögonskuggor från E.L.F cosmetics. Tävlingen avslutas 6 april.



Inlägget hittar du här: http://anaaana.blogg.se/2010/march/tavling-elf-cosmetics.html#comment



(Om du inte är intresserad ber jag om ursäkt och du kan ta bort kommentaren, om du vill)



Kram Ana

2010-03-31 @ 00:11:12
URL: http://anaaana.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0