Stimorol Shift



Bild från google.se

Jag har testat ett nytt tuggummi, nämligen "Stimorol Shift". Det som är annorlunda med det här tuggummit är att det byter smak. Stimorol Shift finns i smakerna: ”Hallon till Mint” eller ”Apelsin till Mint". Det smakar alltså Hallon/Apelsin först och efter en stund så smakar det Mint istället. Ganska rolig ide tycker jag.

Jag smakade den smaken som ni ser på bilden, "Apelsin till Mint". Den var jättegod, speciellt mintsmaken.

Är det någon som har testat "Stimorol Shift"? Vad tycker ni?

/Nellie


Kommentarer
Postat av: LISA MARKLUND

Jag har testat det där tuggummit fast med rosa och blått. Ganska gott! Det är typ hallonsoda smak, sedan blir det typ isig smak.. ;)

2010-09-17 @ 09:15:36
URL: http://endastlisa.blogg.se/
Postat av: LISA MARKLUND

sv; gör det den är god!

2010-09-18 @ 15:03:57
URL: http://endastlisa.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0