Dagens teckning



Jag har sett att många konstbloggar har börjat med "en teckning om dagen" så jag tänkte följa trenden. Det är alltså som det låter, man ritar en teckning varje dag och laddar upp den på bloggen. Jag tänker inte ha några krav på att teckningarna ska bli jättebra när jag gör detta för då kommer jag bara att bli sur om det inte blir som jag vill. Jag ska alltså prova att börja med det här, men jag vet inte hur länge jag kommer hålla på, haha.

Här är i alla fall den första teckningen. Använde inget sudd, så den blev väl halv bra. Gjorde den väldigt snabbt men som sagt, jag tänker inte att teckningarna ska bli jätte bra, jag gör mest det här för att få ur mig min kreativitet och förhoppningsvis bli bättre på att rita.

Hejs svejs!

/Nellie


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0