Today's inspiration

Tumblr_lh2jqwiw4w1qe519jo1_500_large
Terrakate4_large
Th_500_375_1300097240_1300097240_tumblr_lhngiytdke1qbtfepo1_500_large
weheartit.com

Behöver man inspiration till någonting så är weheartit.com den bästa sidan. Älska, älska! <3
Idag har varit en ganska bra dag, drama som var rätt roligt, sen blev jag lite flum på eftermiddagen. Nu sitter jag hemma och känner mig trött och seg. Jag är (ganska) klar med läxorna så det var ju bra. Hmm.. sitter och lyssnar på lite musik och kollar på lite saker på youtube. Har inte ritat på länge. Borde ta tag i den där "en teckning varje dag" grejen. Vi får se hur det blir med det...

/Nellie


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0