Bikini

Hej hopp! Idag är jag uppe tidigt, har precis duschat och ska snart äta frukost. Min söta syster ska vara borta idag och imorgon så jag får först träffa henne imorgon kväll. Saknar dig min lilla vän. <3
Idag ska jag ner på stan och köpa lite nödvändigheter inför sommaren. Jag har ännu inte köpt en bikini så det ska jag göra idag, tror jag. Jag har sett en på Topshop som jag kanske ska köpa.
Jag älskar Topshop! Deras kläder är så sjukt snygga, det är synd att allt är ganska dyrt.

Green Twist Front Padded Bikini Top

Green Tie Side Bikini Pant

Embelished Triangle Bikini

Blue Arrow Ditsy Print Padded Triangle Bikini

Lite olika bikinis från Topshop!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0