En liten lista

Vad gjorde du kl 08 imorse: Skrev ut min läxa från datorn... 

Vad gjorde du för 15 min sedan: Handlade middag.

Vad har du druckit idag: Te och mjölk.

Vad var det senaste du åt:
Tresor total choco (bild nedan). Mums! :D



Vad var det senaste du köpte:
Strumpor eller en macka tror jag.

Vad är det för väder hos dig nu: Halvklart/molnigt

Godaste glassmaken:
Choklad tror jag.
Om jag ska vara mer detaljerad så är det för tillfället Ben & Jerrys Half baked.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Jag tror att man kan känna starka känslor, men det är nog snarare förälskelse. Riktig kärlek tar ett tag att känna.

Sover du tungt:
Sådär.

Drömmer du mardrömmar: Ja, ibland. I går natt drömde jag en hemsk mardröm.

Trivs du med ditt jobb:
Jag är 13 så går i skolan. :)

Favoritklädsel: Lite boho chic, blommigt, snygga accessoarer (som skärp, hattar, smycken).

Favoritlåt just nu:
How to save a life - The fray

Vad ser du om du tittar till höger: Pärmar och fönster.

Vad gör dig glad just nu: Att det snart är sommarlov, och min familj + mina vänner.

Vad ska du göra härnäst:
Göra ett till blogginlägg.

Höger eller vänsterhänt:
Höger.

Humör just nu: Sådär. :P

Favoritgodis:
Choklad.

Kläder just nu:
Jeans och blått linne.

Sommarplaner:
Inte så många just nu. Träffa kompisar, bada, leva livet. :)

Hur många kuddar sover du med:
2

Spelar du något instrument:
Nej.

Morgon eller nattmänniska:
Jag vet inte, natt kanske?

Vad är viktigast för dig:
De jag älskar

Är du kittlig:
Ja!

Snarkar du: Nej.

Äckligaste insekten: Många, men jag tycker att syrsor och kackerlackor är vääldigt äckliga.

Längtar du mest efter just nu:
Sommarlov.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0