God morgon!

Tumblr_lke9l63bw51qjwel2o1_500_large_large
Fin bild från weheartit.com.

Så här går ungefär mina mornar (eller stavas det morgnar?) ut:

1. Trycker på snooze typ tre gånger (fast idag gick jag upp utan att trycka en enda gång, duktigt va?).
2. Går upp.
3. Tar på mig kläder.
4. Gör mig i ordning.
5. Äter frukost.
6. Borstar tänderna, hihi.
7. Är inne på datorn en stund eller kollar på "F.r.i.e.n.d.s".
8. Går till skolan.

Lite tråkig information sådär. Ha en väldigt bra dag. :)
P.S. om bloggen är lite tom på bilder jag har fotat snart så beror det på att min kamera har blivit jätte konstig. Den är mörk på vissa delar av skärmen och det går inte att ta vanliga foton. Någon som vet vad det beror på?


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0