Sådant jag gillar



Att vara sådär överdrivet lycklig,
att skratta,
att måla/rita, 
sommar,
vår,
höst,
vinter,
blommor,
glass,
sol,
ljus,
mode,
kreativitet,
dans,
att skriva,
konst,
fotografier,
personer som gör ens liv bättre,
min familj,
äkta vänner,
riktigt god mat,
efterrätter,
husdjur,
andra djur,
bra lärare,
skolavslutningar,
sommarlov,
förväntan,
härliga minnen,
filmer som får mig att gråta,
fantasi,
vackra sagor,
att vara åtta år,
musik,
att vara utomlands,
stjärnfall,
min födelsedag,
julafton,
bilder som ger mig inspiration,
honung,
te,
bra böcker,
och personer som är sig själva.


Kommentarer
Postat av: Niki

Bra lista! Borde också göra en sån lista...

2011-05-26 @ 17:39:20
URL: http://lilacstar.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0